Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 1 oktober 2011

winnaars

heey,
Ik heb de uitslag van de vraag in welk jaar is stardoll uitgevonden,
Ik heb ook besloten dat degene met het antwoord 2004 ook meetellen en natuulijk is 2006 ook goed.
Er zijn 5 winnaars uitgekozen:
-sammie007
-thalialima
-missibeautifuli
-saarx0313
-sarahbopp
Deze 5 zijn het geworden maar ik laat er maar 2 winnen dus jullie krijgen nog een opdracht:
maak een mooie look gewoon in je suite met je eigen kleding en sla die op in je album.
voor de 5 mensen zet hieronder als je klaar bent en op welke pagina je look staat in je album
xxx kaitlinbfcink

6 opmerkingen:

  1. Hoii!!
    Wat leuk dat ik een van de 'bijna' winaars ben uitgekozen!

    Mijn look staat in mijn album op pagina 26. Het is de look met de zwartleren broek en beige jas.

    Dat de beste winnen mag!!
    Maaike (Sammie007)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had ook 2006!!! WAARom ben ik geen winnaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik ben klaar met mijn look alleen is hij nog niet helemaal af.

    Ik had er namelijk heel veel spullen voor nodig en die kosten per stuk 30 starcoins.

    Ik hoop dat je nog heel even wil wachten met naar mijn look kijken maar ik heb het alvast in mijn album gezet voor het geval dat.

    Hij is nog niet helemaal af.

    Bedankt dat ik ben gekozen,

    Kus.
    Sarahbopp.<3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey

    Cool dat ik genomineerd ben
    Ik ga nu mn look veranderen en ik zet hem op cover van mijn album waarschijnlijk staat ie er over een half uurtje op misschien wel eerder..
    Echt super dat ik genomineerd ben, ik dacht nog bij mezelf ik win toch niet maar nu ben ik genomineerd echt super!!!!!!!!!!!!!!

    xxx Saar (mijn stardollnaam: saarx0313 )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sammie007 is vet mooi!

    xx x_Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heey
    mijn look staat in mijn album op de cover
    het blauw witte outfit


    xxx Saarx0313

    BeantwoordenVerwijderen