Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

dinsdag 25 oktober 2011

Taken

Er zijn mensen die zeggen dit is toch een gratis dingen site ? Ja dat klopt maar dat aleen kijk maar :
Noortju: Zorgt voor gratis dingen
Cansustyl: zorgt voor gratis dingen
pixietita : Doet make-overs
 Katlinbfcink: Zorgt voor de laaste nieuwtjes
Miss-girl2000 : Organiseert dingen
Dus we hebben allemaal een taak. Dus het is niet aleen gratis dingen . En er zijn bloggen die aleen gratis dingen hebben maar dat is weer een andere blog . Owjaa over die miss-noortju.blogspot wedstrijd die gaat ook niet door want ik krijg niet zo'n leuke reacties maar de kans is 25 % dat het nog door gaat :)
Owjaa boven de site staat gratis dingen EN NIEUWTJES
XXX

2 opmerkingen:

  1. NEEEEEEEEE LAAT HET DOORGAAN! maar ik snap het niet echt moet je dan je talent laten zien of een bijzonder verhaal vertellen. ik wil eigenlik bij beide wel meedoen maar dat heb ik geen van beide niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wie is cansustyl dan die blogt toch al een maand niet meer? ik vind het een leuk idee die talenten enzo maar miss-girl2000 organisteert niet ze verzint gwn de ene dag 'o leuk party interviews' volgende dag 'he nee iedereen zeikt op me ik hou ermee op' echt soms falen SOMMIGE mensen hier echt!

    en nee ik ben niet te laf om geen naam erbij te zetten, ik heb gwn GEEN zin in van die zeikerds op mijn SD account straks ben ik hem nog kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen