Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 21 oktober 2011

Party interview hande.girl

Hee deze keer is het hande.girl !~

Foto :


           ^ hande.girl                                                                        ^ik ( miss-girl2000)

Vraag 1 Wat vind je van de blog ? hande.girl :
ik vind het heel leuk je kan zien wat je gratis dingen kunt krijgen en de intervieuws vind ik heel leuk !
Vraag 2 Zou je een keer schijfster willen worden en waarom ? hande.girl :
jhaa ik zou het heel graag willen maar ik weet geen onderwerp om over te schrijven
dus ik ben niet geschikt :((
Vraag 3 Ken je een paar schrijfsters ? hande.girl :
jhaa alleen jou ( miss-girl2000) ik ben bevriend met jou zie ik :)
Vraag 4 Had je verwacht dat je ge intervieuwt zou worden ? hande.girl :
nee ik had het niet verwacht ik ben blij dat ik je heb gezien in een party ik ben echt blij :)
Vraag 5 Vertel eens wat over jezelf  hande.girl :
Ik ben hande.girl op stardoll ,ik ben 13 jaar
en ik hou van piano spelen en zingen
stardoll vind ik ook helemaal te gek.!
en mijn droom was om geintervieuwd te worden en yes het is me gelukt :D

Dit was het party interview en jij weet het he als je me ziet INTERVIEW! roepen en bij hande.girl is het gelukt :)


XXX Rania

5 opmerkingen:

  1. Je moet ook andere op de party chats doen.
    Niet alleen jezelf.
    Want op iedere chat sta jij ;p
    Doe bijvoorbeeld 2 mensen en jij maakt foto van hun 2 en dan zet je dat interview hierop.
    het word een beetje onboeiend als jij er de hele tijd bij staat!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG Dat ben ik jeej :D
    xx Hande.girl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GVD je moet nu egt ophouden met die ziek nuttelose interviews 0_o wie wil nouw wete wat die handegirl allemaal vind 0_o

    ps k heb nix tegen handegirl maar tege die interviews Xp

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Anoniem Ja indd doe is iets nieuws! De blog word echt saai...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nutteloos,
    Niet gemeen bedoelt

    BeantwoordenVerwijderen