Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zondag 23 oktober 2011

melodie000

Zij is de eerste voor de make-over!
Nog 4 na haar!
Dit was ze eerst
Dan heb ik al de make-up en accessoires weggedaan
Eerst even de haarstijl veranderen...

En dit is het resultaat! Zeg wat jullie ervan vinden.Ook een make-over? Wees snel, ik geef er nog 4! PixieTita is mijn nickname. Contacteer me voor een make-over! XX, PixieTita/ TikaGirl

3 opmerkingen:

  1. supeeeeeeeeeeeeeer mooi

    kisses mecy-misa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lelijk. De haarband past niet bij de rest..
    Oja, ik reageer in anoniem omdat ik geen van de onderstaande accounts heb ;)
    Ik vond Noortju.Blogspot.com een erg leuke site maar sinds alle bullshit erbij is gekomen word het erg slecht.. Erg jammer.

    BeantwoordenVerwijderen