Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zondag 9 oktober 2011

Interview met mij xD

1. WAT VIND JE HET LEUKST AAN STARDOLL?
Dat je kunt chatten met al je vriendinnen en dat je je doll zo kunt stylen.
2. WELKE LOOK VIND JE HET LEUKST?

Girly Cool! Jeans, dat vind ik ook tof.
3. WAT ZOU JE WILLEN VERANDEREN AAN STARDOLL?

De starcoins weg ! En gratis stardollars xD
4. WIE IS JE BFF OP STARDOLL?

Funiekaren, TessaHorse4, JanaGirl8, BabyAshley11, liesmoutonn, nikiblieki, Toke01, ykoi, angel55512, lydiarrr, stardolls-marry, ..
5. WAT IS JE FAVORIETE TV SERIE?
Wizards Of Waverly Place xD
6. WAT EET JE GRAAG?

Chocoladeeeeeeee! xD
7. WAT ZOU JE WENSEN ALS JE 1 WENS MOCHT DOEN?

Dat alle jongens mij en m'n bff leuk vinden en dat ik populair ben met m'n bff'jee =)
8. WELK KLEDINGSTUK/ VOORWERP/ ... KUN JE ECHT NIET MISSEN IN HET ECHT?

M'n gsm!!
9. BESCHRIJF HOE JE ER ONGEVEER UITZIET IN REAL LIFE.

Lang blond, haar blauwe ogen.
10. ALS JE NOG IETS WIL ZEGGEN, KUN JE DAT HIER DOEN.

Veel plezier op deze blog én op stardoll! xx, PixieTita

2 opmerkingen:

  1. hey ik vind heitof van da intervieuw wil je mieschien ook een met mij ik wil het heel graag doen kan je me een antwoord geven op stardoll heet ik kittygirl1233

    bb en tnx !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die intervieuws zijn egt ziek irritant

    BeantwoordenVerwijderen