Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 24 oktober 2011

Miss noortju.blogspot ( talenten award )

Ik stop met de party interviews en begin  iets nieuws miss noortju.blogspot dat houd in dat mensen die iets bijzonders hebben meegemaakt hebben op stardoll ( egt gebeurd ) dat vertellen en de 10 bijzonderste verhalen gaan door naar ronde 2 en dat is weer iets anders . Maar kort om de winaar dat moet er nog iets voor verzonnen worden maar ik ben benieuwd naar jullie mening wat jullie er van vinden en mischien komt deze wedstrjd wel !

xxx rania

7 opmerkingen:

  1. WAAROM??????????????????????????????????????? party interviews waren net zo leuk, zje deed het heeeeeel kort.. wrm?? ik wou nog zo graag
    nouja dit is ook heeel leuk

    xxx Saarx0313

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nhéééé jullie meene da ofwa ik verwacht gratis dinge op deze blog ik vind da jullie echt stom zijn geworde intervieuws over mense of over party's ga is spele ik wil gratis dinge zien op deze blog voortaan is deze blog eigelijk nie mijn favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa je hebt
    hebt gelijk wie da heeft geschreve ik ben geen
    supperstar en ik wil gratis dinge !!!!!!!!
    deze blog is saai IEDEREEN luister ga naar de blog free fachion and stuff of omgekeer bent vergete maaar die blog is veeeele LEUKER hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iedereen heeft z'n eigen mening dus, maar ik vind het juist heel erg leuk! Gratis dingen zijn ook leuk, maar andere dingen ook, het hoeft niet elke keer het zelfde! Maar ff een vraag, waar moet je, je verhaal typen?xx liefcoollief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. xxgratisxx.blogspot.com - daar heb je pas veel gratis dingen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik snap het niet echt? Hoe bedoel je bijzonders? Is dat dan echt een bijzonder verhaal of dat je iets bijzonders kan zoals dat je goed bent met scenery's en graphics enzo?

    BeantwoordenVerwijderen