Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 9 juli 2010

Niet Doen!

Soms staat er op een site dat je via stardoll.tom.com gratis SS kan worden en speciale dingen kan doen.
Als het goed is kan dat ook.
MAAR! DE SITE ZIT VOL VIRUSSEN!!
Misschien kan je daarom ook die speciale dingen doen.
Als je op google stardoll.tom.com opzoekt staat er ook bij de site"It Works!"
Ik weet niet wat het betekent.
Ik heb de site ooit eens bekeken toen je er nog kon komen,maar ik kon niet inloggen omdat je alleen kan inloggen als je SS bent.
Het is een Chineese Stardoll.
Nu zul je wel denken; "Hoe kunnen Chinezen dan inloggen?"
Er is ook een andere Chinese Stardoll die wel veilig is en geen verschil heeft met die van ons.
Dat is stardoll.com/hk of stardoll.com/tw
Als er weer es op internet staat dat de site het weer doet ga er dan NIET naartoe!
De speciale dingen zijn waar,maar ik zou niet weten waarom die site zo raar is. Misschien heeft iemand Stardoll nagemaakt. Dat kan.

32 opmerkingen:

  1. H♥i ik reageer:Ja je hebt helemaal gelijk en in facebooksurfing zit een virus dus ga daar nooit heen nooit doen ik had die virus ook gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  2. k eind dit een goeie site

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat gebeurd er als je dat doet behalve een virus te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeii die proxys zijn zowiezo slecht GEBRIJK NOOIT MYPROXY.CA!!!!!
    Toen ik voor iets voor stardoll myproxy.ca gebruikte kwam er allemaal reclame maar gelukkig heeft mijn computer een goede virus scan maar men computer werd dus bedreigt met een virus door die site

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoii. kijk ook altijd naar http://
    dat staat in je balkje,
    als er httpS:// staat, is het een NEPPE site.
    kijk daar altijd na! dat zit vol virussen.
    dus kijk altijd ofdat er geen S staat.
    deze site is gelukkig wel veilig. :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh echt? bedankt ik wil geen virussen (:
      ik gebruik nooit proxy's want ik doe alleen de dingen die de Nederlands krijgen, proxy's vertrouw ik niet !

      Verwijderen
    2. heeeeel erg bedank!!!

      Verwijderen
  6. ooh danku daarvoor ik was effen bang maar je hebt gelijk in proxy kunnen er ook virusen zijn dus nooit naar MYPROXY.CA gaan en mijn naam op stardoll is zonnigecelin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ☺♥☻dankje ik weet nu dat et gevaarlijk is

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jaah das waar jaah :P ik op sd : iemand ! haha :P mensen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik geloof je ik zal er aan denken noortju! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Awhh dankje voor je tip ;3
    Ik ken zo een site stardol genaamt maar nee
    ik zat niet zo goed op te letten.
    het moest met 2 l'en het was al fake.
    Ze hadden naa gemaakt.
    Ik ging inloggen ik had dia level :O

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is proxy eigelijk gevaarlijk?
    xx 1997-julie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. maar wat gebeurt er dan met je pc

    BeantwoordenVerwijderen
  13. als je hier aanmeldt heb ik dan myproxy.ca?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ehh ik heb een vraag als die meisje dat deze site heeft gemaakt waarom zegt die dan dat er virussen zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik kreeg ook een mail in mijn email waar je je gegevens kon invullen en kans maken op 30,000 stardollars maar dat kan niet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ok danku voor het zeggen ik zal oppassen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. superbedankt voor het te zeggen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super super super super bedankt <333

    BeantwoordenVerwijderen
  19. jullie zijn allemaal bitches

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat heb ik ook gehad en nu ben ik mijn lievelings dingen veloren ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thnxx voor 't zegge ! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen