Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 30 juli 2010

Muziek

Ik had en vraagja
Ik heb hier muziek opstaan.
Dus dacht ik: wat voor muziek willen jullie?
Dat werkt zo: Bedenk 2 liedjes die je erg leuk vind en schrijf hier dan een reactie of schrijf een reactie in het gastenboek.
Ik zal ze dan op het blog plaatsen en kunnen jullie zelf genieten van je eigen muziek.
De muziek player die ik heb speelt ook video's af,dus als je een leuk liedje heb en je wilt hem er graag op maar de videoclip is nogal grof komt die er wel op te staan maar dan met een lyrics.
Je kan altijd liedjes opgeven.

43 opmerkingen:

  1. dit zijn 2 liedjes
    rocket to uranus van de Vengaboys
    mamma mia van ABBA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 liedjes:
    Cody simpson: iyiyi.
    tiffany alvord: My sunshine.

    xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. miley cyrus (L)
    selena gomez (L)
    iyaz (L)
    justin bieber (L)
    taylor swift (L)
    lady gaga (L)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. U smile van justin bieber
    A year without rain van Selena Gomez
    Dynamite van Taio Cruz

    BeantwoordenVerwijderen
  5. paramore : is a pesimmiste is and a optimistich
    bruno mars we you are

    BeantwoordenVerwijderen
  6. deze 2 liedjes :

    Door jou - Nick & Simon
    Te jong - Nick & Simon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Justin bieber: U Smile
    Bruno Mars: Grenade

    BeantwoordenVerwijderen
  8. justin bieber : baby
    selena gomez : a year without rain
    miley cyrus : party in the u.s.a

    srry kon er geen 2 kiezen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  9. selena gomez: shakit-up
    justin bieber: baby
    taylor swift: weet ik niet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. selena gomez: year without rain
    B.O.B: magic
    nelly: just a dream

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What the hell: Avril Lavigne
    He wasn't: Avril Lavigne

    eigenlijk alles van haar ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What the hell van Avril lavigne
    Just a dream van Nelly
    ik hoop dat ie gekozen word:D
    xxx mij

    BeantwoordenVerwijderen
  13. what the hell vn Avril Lavinge
    born this way vn lady gaga
    the time vn de black eyed peas

    BeantwoordenVerwijderen
  14. off the chain-selena gomez
    born to be somebody-justin bieber
    what the hell-avril lavigne
    higher-taio cruz

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wil graag Amy Diamond- Big Guns
    en Selena gomez- Who says

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik heb 2 leidjes
    more van tio
    &
    higher ook tio

    BeantwoordenVerwijderen
  17. bruno mars!!!!!!!111!
    anders iets van glee ofzo die zijn ook superrrrr goed!!!

    xxx amber

    ps
    voeg me toe op stardoll!!!

    ammz-goofy0
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Adele rolling in the deep
    Lady Gaga born this way

    enne kan je me mailen
    viyantisewdajal@hotmail.com
    XX
    VIYANTI

    BeantwoordenVerwijderen
  19. eeuuhhmmm Jessie J price tag
    Maddi Jane Price tag en Breakeven

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Big Time Rush-Big Night
    en van Selena Gomez-Who Says
    en misschien ook van Victoria Justice- Tell me that you love me of freak the freak out

    BeantwoordenVerwijderen
  21. meller disco lied of inna sun is up

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Demi lovato : work of art
    Cody simpson : All day
    Demi lovato : me myself and time
    Big time rush : boy friend
    Victoria Justice : Freak the freak out

    BeantwoordenVerwijderen
  23. what the hell van avril lavigne of smile van avril lavigne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. iets van green day en of avril lavinge

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik heb een paar liedjes:

    Crush- Selena Gomez
    Super Bass- Nicki Minaj
    Lovesick- Emily Osment
    Love The Way You Lie- Eminem ft. Rihanna
    Shake it Up!- Selena Gomez

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Cody simpson- on my mind
    Cody simpson- don`t cry your heart out.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. LMFAO-party rock anthem
    Katy B-Lights on
    Jessie J-price tag
    Cody simpson-all day
    Rihanna-only girl in the world

    thx PS:zet deze liedjeuhs er zkr op (L)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Avril Lavigne - Smile
    Rihanna - Man down
    of Jessie J :D

    BeantwoordenVerwijderen
  29. selena gomez how say
    justin bieber feat sean kingston eenie meenie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. kevin:she's got moves
    lady gaga:judas
    jessie j: do it like a dude
    katy perry: last friday night
    cody simpson:all day
    adele:set fire to the rain
    black eyed peas :don't stop the party
    idool:more to me

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Haaj(l)

    Ik ben grote avril lavinge van dus

    Avril:Whatt te hell
    Avril:Alice
    & Avril:Girlfriend

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. iets van Bruna Mars misschien? :) wel een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. mr saxobeat van alexandra stan
    loca people van sac noel
    happiness van alexis jordan

    BeantwoordenVerwijderen
  34. who says selena gomez
    on the flooor Top LIED Jennifer Lopez met PitBul top songs XXXX megamaartje (stella)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. selena gomez:i love you like a love song
    ian thomas : you got me down
    codi simpson : one my mind

    BeantwoordenVerwijderen
  36. super bass-nicki minaj en
    justin bieber-next to you !

    BeantwoordenVerwijderen
  37. miley cyrus lijk me wel cool

    BeantwoordenVerwijderen
  38. selena gomez ze is supper goed x

    BeantwoordenVerwijderen
  39. super bass van nicki minaj

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Eum.....

    1.) Danza Kuduro - Don Omar
    2.) Shiver - Shawn Desman

    +Kheb er nog veel meer maar ja .... Kan ze moeilijk allemaal opschrijven !!!
    Grtjs. Phonelol

    BeantwoordenVerwijderen
  41. supper bass -- nicki minaj !!
    ice cream-- borgore !!
    nympho--borgore !!
    fly -- nicki minaj feat. rihannah !!
    woehoee egt supeeewrr goeiie liedjeezz

    xx lorrii ( dokter...love op stardoll) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. DIT ZIJN NIEUWE LIEDJES VOOR noortuh!!! (op stardoll)EN JULLIE ALLEMAAL LEKKER HIPENHOP EN SWING LIEDJES DE LEUKSTE IS shaggy iwanna bob sinclar hier zijn ze!!
    alexandra stan get back !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    alexandra stan saxobeat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    chris brown yeah 3X!!!!!!
    shaggy iwanna bob sinclar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    rihanna how's that chick!!!!!!!
    kelly rowland lay it on me!!!!!!!
    mohombi do me right!!!!!!!!!!!!!!!!!
    black eyed peas the time !!!!!!!!!!!!!!!
    EN IEDEREEEN DIE STARDOLLL HEEFT KIJK NAAR Mariampje mijn stardol
    BYE ALLEMAAL EN GENIET VAN DE MUZIEK!!!!

    BeantwoordenVerwijderen