Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

dinsdag 6 juli 2010

Ik ben de nieuwe schrijfster!!

Hoi!! Ik ben nu de nieuwe schrijfster. Ik ga samen met noortju gratis dingen op noortju.blogspot.com zetten!!

Over dat stardoll gaat veranderen: Bij stardesign zijn al veel nieuwe ontwerpen. Dit is de link naar stardesign fashion : http://www.stardoll.com/nl/starDesign.php en dit is de link naar stardesign interieur: http://www.stardoll.com/nl/starDesign.php?brandId=78 Bij stardesign fashion zijn 7 dingen ook voor non-ss!!!
xxx MissLucygirl155

2 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Ik vind deze site super
    en de nieuwe schrijvers gaan
    het goed doen!!
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. noortju een vraag je hebt tog geschreven stardoll gratis dingens en nioeuwtjes bovennaan hoe heb je dat met gekleurde letters gedaan want i kheb een grijze en nu kan je op men blog gaan want ik hat perongeluk aleen voor volwassen aangeduit en nu hat ik da gezien en ik hat het als nee ingevult

    BeantwoordenVerwijderen