Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zondag 18 juli 2010

Wedstrijd

Tijd voor een wedstrijd!
Omdat ik al bezig ben met dit blog heb ik geen tijd om dingen bij me club te zetten.
Dus de wedstrijd is dit: Wie wil manager worden van mijn club?
Er mogen 2 manager worden.
Dit moet je doen:
Kleed je MeDoll mooi aan.
Sla deze op in je album en plaats hem op de laatste pagina.
Schrijf dan in mijn gastenboek dat je meedoet.
Meedoen kan tot 31 juli
Mogen de beste winnen!

xxx-noortju-xxx
P.S. De club gaat over gratis dingen dus als je wint kun je gewoon dingen van blog er schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten