Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 1 oktober 2011

Heel slecht nieuws

Er is heel slecht nieuws! Misschien hebben jullie het al gelezen op andere blogs. Je kunt nu namelijk geen gratis dingen meer krijgen van wedstrijden (contest). Het kan wel, maar niet via een proxysite. Je hebt nu dus echt een handmatige proxy nodig! Ik vind het echt verschrikkelijk! Nu moeten we handmatige proxy's gebruiken! We kunnen Stardoll hierover schrijven. Om dat te doen moet je wel goed Engels kunnen en geen afkortingen gebruiken zoals: u, r en btw. Om hierover te schrijven aan Stardoll klik HIER. Scroll naar beneden en dan kun je een bericht schrijven. Doe dit alsjeblieft allemaal! Misschien gaat Stardoll het dan veranderen. Ik hoop van wel want hier word ik echt heel geïrriteerd door. >:[ Ik hoop dat het werkt en dat ik nog anderen dingen kan posten, want als dit zo blijft ga ik niet al die handmatige proxy's opzoeken en kijken of ze het doen! Dus misschien post ik in de toekomst niet zoveel gratis dingen meer. Ik weet trouwens ook niet welke proxy's veilig zijn.

xx-noortju
P.S. Vergeet niet te schrijven aan Stardoll!

11 opmerkingen:

  1. ikheb een bericht gestuurd ik hoop dat ze het zulleen laten hoe het nu is. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een bericht gestuurd en ze hebben me ook terug gestuurd! als jullie willen weten wat ze zeggen dan stuur je me maar vv. stardoll is nu minder leuk! moeten we voor elk kleding stuk betalen. PFF. misschien stop ik wel --''

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh ;o
    heb al een berichtje gestuurd.
    en handmatige proxy's zijn idd niet goed voor je pc. ik had daardoor een virus op mn pc.
    ik hoop echt dat er weer gewone proxy's komen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. neeeeeeeeeeeee echt super stom. :(
    ga ik ook doen .
    xx :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bij mij kan je het in het nederlands schijven

    xxx

    P.S ik vind het heel som dat het niet meer kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo stom !! Ik heb een bericht gedaan want dat zo stom !!!

    ( ik noem ook Noor ze noemen me ook soms wel Noortjuh !! x )

    xxx Noor
    xxx PhoneLol

    Noortju?? Wil je asjeblieft op me blog kijken
    http://gratizzNoor.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zoooooooooooooo stom ik heb al een berichtje gestuurd ik hoop da het help ik haaat da als ze da doen en ik meg geen hendmatige proxy zooo iritand!!!!

    kittygirl1233

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind het zoo stom dar het niet
    meer kan en ik heb een bericht verstuurd
    stuur iedereen een bericht!!
    en ik snap niks van die andere proxies

    Moken789

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAAR SLAAT DIT OP, ik ga meteen een klacht indienen, dit slaat echt nergens op dat SD dit doet!! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt super stom!!!:(
    Ik heb gelijk een bericht gestuurd!
    Echt stom!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je kan ook gewoon naar Daphne.stardoll schrijven officiele nederlandse stardoll die kan nederlands XD

    BeantwoordenVerwijderen