Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 8 oktober 2011

Interview met -Jayde-

hier zijn mijn antwoorden:


1. WAT VIND JE HET LEUKST AAN STARDOLL?
Eigenlijk vind ik alles leuk aan stardoll maar als ik een ding moest kiezen dan waren het de leuke wedstrijden!

2. WELKE LOOK VIND JE HET LEUKST?
Ik vind vele stijlen leuk maar ik heb mijn eigen stijl en ik combineer eigenlijk van alles!!

3. WAT ZOU JE WILLEN VERANDEREN AAN STARDOLL?
Ik zou willen dat make-up en hot buys ook voor non-superstars verkrijgbaar zouden zijn en ik zou de Starcoins afschaffen!!

4. WIE IS JE BFF OP STARDOLL?
manar-3- mijn zusje♥

5. WAT IS JE FAVORIETE TV SERIE?
Gossip Girl, Glee en Awkward

6. WAT EET JE GRAAG?

Pasta, aardbeien, ijs en salades

7. WAT ZOU JE WENSEN ALS JE 1 WENS MOCHT DOEN?
Justin Bieber ontmoeten ;)

8. WELK KLEDINGSTUK/ VOORWERP/ ... KUN JE ECHT NIET MISSEN IN HET ECHT?

Mijn zwarte blazer ik kan hem met alles combineren!

9. BESCHRIJF HOE JE ER ONGEVEER UITZIET IN REAL LIFE.

Ik heb bruin haar en groen-bruine ogen. Ik ben 15 jaar en 1.68cm

10. ALS JE NOG IETS WIL ZEGGEN, KUN JE DAT HIER DOEN.Bedankt voor het interview en kom langs bij mijn suite als je wil!!!



Graag gedaan, -Jayde-!
De volgende is divamuis!! De lijst ligt in je mailbox.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten