Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zondag 9 oktober 2011

Interview met ellanlang

1. WAT VIND JE HET LEUKST AAN STARDOLL?
Ehm... Ik vind veel dingen leuk aan stardoll, maar ik vind het suitechatten met vrienden toch het leukst!
2. WELKE LOOK VIND JE HET LEUKST? Ik houd wel van een girly look met een jurkje, wat stoerder wordt door laarsjes
3. WAT ZOU JE WILLEN VERANDEREN AAN STARDOLL? Ik zou stardoll wat goedkoper maken, en wat minder dingen superstar
4. WIE IS JE BFF OP STARDOLL?
Ik heb er zo veel! Commac0mma, taylorlsweetie, misspixie246, jeanni- MiSi, SuperModelDiva7....
5. WAT IS JE FAVORIETE TV SERIE?
Pretty Little Liars! De boeken zijn nog leuker :3
6. WAT EET JE GRAAG?
Turks, Grieks, Italiaans, wat niet? xD
7. WAT ZOU JE WENSEN ALS JE 1 WENS MOCHT DOEN?
Dat alle lieve, leuke stardolls die dit ***en vrienden met mij worden op stardoll!
8. WELK KLEDINGSTUK/ VOORWERP/ ... KUN JE ECHT NIET MISSEN IN HET ECHT?
Mijn laarsjes!!! Het zijn korte, grijze leren laarsjes met studs.
9. BESCHRIJF HOE JE ER ONGEVEER UITZIET IN REAL LIFE.
Mijn haar is geknipt als het korte krullerige superstarkapsel, ik ben lang, blauwe ogen, lichtbruin haar, ehm.....Geen sproetjes, blank
10. ALS JE NOG IETS WIL ZEGGEN, KUN JE DAT HIER DOEN.Bedankt voor dit interview!



Graag gedaan, ellenlang! Volgende; SugarEysll-> de lijst ligt in je mailbox.

1 opmerking:

  1. Die intervieuws zijn egt ziek irritant xd wie wil dit nou weten Ö intervieuw liever daphne.stardoll ofzoow kudjes

    BeantwoordenVerwijderen