Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 7 oktober 2011

Interview met Kenarie

1. WAT VIND JE HET LEUKST AAN STARDOLL?
Dat je je eigen suite kunt inrichten, je eigen stijl kunt bepalen, en nieuwe mensen leert kennen. ;D

2. WELKE LOOK VIND JE HET LEUKST?
Weet ik niet, hihi.. ;O

3. WAT ZOU JE WILLEN VERANDEREN AAN STARDOLL?
Eigenlijk niks! Ik vind Stardoll leuk zoals het nu is, en hopelijk blijft het zo! :)

4. WIE IS JE BFF OP STARDOLL?
scharpeyevens , miley.hannah000 , en nog superveel meer! ;D loveyouall!

5. WAT IS JE FAVORIETE TV SERIE?
SpangaS & Voice Of Holland, Hollands Got Tallent, en al die programma's! ;P

6. WAT EET JE GRAAG?
Frieeeeeeeettttt! *kwijl* XD

7. WAT ZOU JE WENSEN ALS JE 1 WENS MOCHT DOEN?
Dat ik het meeste geld van de hele wereld kon hebben, en dan superveel bellen, of smsen (ofzo) naar Stardoll om jarenlang SS te zijn! Dat zou iedereen toch wel willen! ;D

8. WELK KLEDINGSTUK/ VOORWERP/ ... KUN JE ECHT NIET MISSEN IN HET ECHT?
Oh, poeehh, zoveel! :o Doe maar.. me zwarte blazer, dat ding mag ik echt niet missen in me klerenkast!

9. BESCHRIJF HOE JE ER ONGEVEER UITZIET IN REAL LIFE.
Ik heb dik donker/licht blond haar (gemengd) tot ongengeveer me schouders, bruine ogen, nu heb ik een boven&onder plaatjes beugel, (hopelijk mag die er snel uit!) hihi, ik kan alles wel uitleggen maardat is te overdreven, dus dit is vast goed? :D

10. ALS JE NOG IETS WIL ZEGGEN, KUN JE DAT HIER DOEN.
Hopelijk is Stardoll super leuk voor iedereen! (En blijft dat ook, (hackers weten wel waarom ik dat zeg! )) XD

Ik vond het intervieuw super leuk, ik wist bij sommige dingen geen goed antwoord te geven, maar hopelijk is het goed! xx



Volgende is loempiametsaus. De vragenlijst ligt in je mailbox.

1 opmerking:

  1. Hey wil je mij ook intervieuwen of een make over geven pleas mijn profiel is Liefstedafne

    schrijf wat in mijn gastenboek en ik doe wat terug

    BeantwoordenVerwijderen