Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 19 oktober 2011

Party intervieuw !

Heej ik ben iets nieuws begonnen namelijk ik ga elke dag rond party’s en dan ga ik mensen intervieuwen dus als je me ziet zeg dan INTERVIEUW dan ga ik je intervieuwen als je geluk hebt.
Ik ben begonnen met Emi-teddy en Tartysa ik heb ook een foto :
           ^ Ik ( miss-girl2000)        ^ Emi-teddy                                         ^ Tartysa
Vraag 1 Wat vinden jullie van de site ?
Emi- teddy : TOF !
Tartysa : Leuk want je weet waar gratis dingen zijn enzo.
Vraag 2 Zou je schrijfster worden ?
Emi-teddy : Dat zou ik egt heel leuk vinden !
Tartysa : Nee want ik kan sloom typen :(((

Vraag 3 Ken je een paar schrijfsters ?
Emi-teddy : neejh L
Tartysa : Nee

Vraag 4 Vertel iets over je zelf
Emi- teddy : Ik ben emi 12 jaar oud bijna 13 dag na Halloween jarig  en heb veel merkschoenen 
Het meest nikes en uggs ik ben verslaafd aan stardoll en Hyves
Tartysa : Ik ben best rijk aardig tegen mensen en elke dag op  stardoll

XXX Rania

3 opmerkingen:

  1. Haha emi-teddy is mijn schatjj ^^ ze is heel lief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eigen dunk dat je gaat zeggen ik ben best rijk ahaha maar jaa;P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wtf is dit ik ben echt dankbaar voor gratis dingen maar wat is dit die is saayer dan mijn blog op stardoll.nl

    BeantwoordenVerwijderen