Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 26 oktober 2011

noortju.blogspot award

Even een mededeling
Je kunt je niet meer aanmelden voor de award verkiezing
zaterdag of zondag hoor je welke in de stemronde zitten
xx kaitlinbfcink

1 opmerking:

  1. Hallo ik wil eigenlijk helemaal niet reageren op het bericht, maar ik weet niet waar ik anders een bericht moet posten. Ik heb een vraagje hoe komen jullie aan dat leuke jurkje helemaal bovenaan? En ik heb nog een vraagje, zouden julllie wat meer gratis make-up er op willen zetten want ik kan de meeste make-up niet kopen omdat ik geen superstar ben.
    dus ik oop dat het lukt.
    Groetjes regendrop

    BeantwoordenVerwijderen