Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

dinsdag 25 oktober 2011

Ff reageren

Graag wil ik eens reageren op het bericht van miss-rania, taken.
Ik doe ook andere dingen dan make-overs: interviews & zo. Eigenlijk ben ik ingeschreven als 'sterrenreporter' maar ik heb toch al wat meer gedaan.
Niets tegen Miss-Rania, maar ik wou gewoon dit even zeggen.
X, TikaGirl

2 opmerkingen:

  1. uhmmm ik weet het niet hoor maar dit is een blog geen prive berichht.. wtf niks tegen miss ranja zeggen?? ze leest het toch wwe?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bedoel dat ik nix tegen Miss-Rania heb

    BeantwoordenVerwijderen