Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zondag 9 oktober 2011

1. WAT VIND JE HET LEUKST AAN STARDOLL?
De kleding, make-up en aardige mensen :D
2. WELKE LOOK VIND JE HET LEUKST?
Alles wat betreft Mortall Kiss (oude collectie)
3. WAT ZOU JE WILLEN VERANDEREN AAN STARDOLL?
De prijzen voor stardollars en meer dingen toegankelijk maken voor non-superstars
4. WIE IS JE BFF OP STARDOLL?
Ik heb meerdere bff'jes maar als ik er 1 zou moeten kiezen koos ik voor ratelslang, zij is ook mijn bff in het echt.
5. WAT IS JE FAVORIETE TV SERIE?
Moeilijk, ik hou van meer series maar ik ben verslaafd aan winx club XD
6. WAT EET JE GRAAG?
Qua gezond eten boerenkool, qua junkfood patat :)
7. WAT ZOU JE WENSEN ALS JE 1 WENS MOCHT DOEN?
Gratis shoppen bij een winkel naar keuze :D (geld voor stardoll en in real life XD)
8. WELK KLEDINGSTUK/ VOORWERP/ ... KUN JE ECHT NIET MISSEN IN HET ECHT?
De computer XD + mijn knuffelkat Biembiek
9. BESCHRIJF HOE JE ER ONGEVEER UITZIET IN REAL LIFE.
Donkerblond haar, klein voor mijn leeftijd, groene ogen...
10. ALS JE NOG IETS WIL ZEGGEN, KUN JE DAT HIER DOEN.

Heel erg bedankt voor dit interview en de super blog!!


Graag gedaan! De volgende is ellenlang. De lijst ligt in je mailbox!
Daarna is de laatste, die 2 dagen geleden nog een interview aanvroeg: SugarEysll

Geen opmerkingen:

Een reactie posten