Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 10 oktober 2011

Opbouw

Hier is een foto om te zien hoe ik eerst uitzag op stardoll helemaal op het begin !
tot nu !

Zo als je kunt zien kun je van Heel lelijk , heeel mooi worden dus geef de moet niet op ! ;)
Vragen of tips ?
Miss-Girl2000 = Me stardoll naam

XXXX Rania

5 opmerkingen:

  1. weet je wat ik kijk niemeer naar deze blog het is wel leuk maar jullie posten echt weinig srry :( how-to-get-free-blogspot en paaolla blogspot posten veel meer !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja dat vind ik ook maar toch blijf ik hier want hier zijn leuke updates en make over

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind ik ook ik wil dat het verandrd word!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. u stijl is slecht nie mogelijk da e een blog ebt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is niet van lelijk naar mooi
    maar van mooi naar super(mooi)!!!!!!!=D
    trouwens ik ben die roze jurk van linksonder ook en de hartjes oorbellen ook XD

    BeantwoordenVerwijderen