Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 15 oktober 2011

Vakantie

Hey! Ik ga vandaag op vakantie! Ik blijf een week weg, maar ik zal proberen om te posten. Gaan jullie ook op vakantie? En moeten jullie ook leren in de vakantie? >:-[ Ik wel :(
Doei! Fijne vakantie!

xx-noortju

3 opmerkingen:

  1. fijne vakantie noortje♥
    xxxx kimmetje56

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben nu ook op vakantie in italie ^_^ en ik wens ook fijne vakantie aan jou
    xxx ola

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heuh in belgie hbbe we nog geen vakantie

    BeantwoordenVerwijderen