Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 10 oktober 2011

Gratis Zeilers Jurkje


Ga naar: webwarper.net
Typ in: stardoll.com/nl/contest/view.php?id=1676
Log in
Klik een paar antwoorden aan en klik dan op "Enter Wedstrijd"
Dan heb je hem!

xx-noortju
P.S. Vergeet niet uit te loggen van de proxysite!
P.P.S. Met dank aan rosaly-joy die vertelde dat we weer proxysites kunnen gebruiken

4 opmerkingen:

  1. Heey,
    bij mij lukt die jurk niet. Welke wedstrijd moet ik maken???
    ik hoop dat jullie me kunnen helpen want het is een superleuk jurkje!
    ps leuke site!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bij mij wrkt het ook niet :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bij mij werkte hij ook niet maar ik heb wel een sims tv gekregen!!!XD

    P.S: idd welke wedstrijd zou je moeten maken??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krijg hem niet hoor :S
    Ik wil hem heel graag

    BeantwoordenVerwijderen