Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 26 oktober 2011

Make-over met Callie.stardoll!

Hieraan zat ik heeel lang... Zij heeft massa's make-up & accessoires!!
PixieTitaDit was ze eerst: de saaie Callie.
PixieTitaDan deed ik alles weg
PixieTitaIk veranderde de haarstijl(ps: hier herken je haar niet meer)
PixieTitaPixieTitaDit is het resultaat.

9 opmerkingen:

  1. wow super mooi, ik vond callie atijd zo dom en lelijk er uit zien.. SUPER MOOI GEWORDEN MEIS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. egt mooi!!!! Ik vond die haar van callie er zo stom uitzien maar jjou makeover_haar is veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi joo! Jij bnt echt supergoed in make-overs geven! xx liefcoollief (yasmin)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hee!
    wil je mij ook een makeover geven?? ik heet missbuppie!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mag ik ook in een make-over staan? Dankjewel afvast ik heet op stardoll Diafonda


    (; veel suc6 alvast! xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind het egt slecht, ik weet dat jullie het allemaal leuk vinden enzo maar ik vind dite gt slegt de kleuren matchen niet eens... als je serieus egt een risico wil nemen, doe dan wel je best dit is egt slegt

    BeantwoordenVerwijderen