Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 5 oktober 2011

Interview met lieke-joy

1. WAT VIND JE HET LEUKST AAN STARDOLL?
De mensen die erop zitten en de kleding ;)
2. WELKE LOOK VIND JE HET LEUKST?
Een hippe broek met een jasje erover ;D
3. WAT ZOU JE WILLEN VERANDEREN AAN STARDOLL?
Zeker weten de Starcoins.
4. WIE IS JE BFF OP STARDOLL?
Dat zijn er meerdere maar zoiezo: supermodelgirl8 & MisssPerfect.
5. WAT IS JE FAVORIETE TV SERIE?
Mtv programma's ;) ( Sweet 16, My life as liz enzo )
6. WAT EET JE GRAAG?
Hahaha pizza ;P
7. WAT ZOU JE WENSEN ALS JE 1 WENS MOCHT DOEN?
Ik ben altijd zo sukkel die altijd leuke jongens wenst maar die wensen worden uit ;)
Ik heb niet echt een wens ;)
Ik hoop gewoon meer dat mijn familie bij elkaar en gezond blijft ;)
8. WELK KLEDINGSTUK/ VOORWERP/ ... KUN JE ECHT NIET MISSEN IN HET ECHT?
Uhmm mijn shirten :D
9. BESCHRIJF HOE JE ER ONGEVEER UITZIET IN REAL LIFE.
Ik draag meestal een spijkerbroek met hempjes of anders jurkjes ;)
10. ALS JE NOG IETS WIL ZEGGEN, KUN JE DAT HIER DOEN.
Jaa hoor ;) Ik vond het een superleuk intervieuw ;)
xxx Lieke ( op stardoll: lieke-joy )



De volgende is kenarie en dan loempiametsaus

2 opmerkingen:

  1. i olso like my sgaatjee lieke! xx3
    xPinkKaat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo wil jij mij pleasee intervieuwen??
    dat zou ik echt leuk vinden
    xx hande.girl(zo heet ik op stardoll)

    BeantwoordenVerwijderen