Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 19 oktober 2011

DE 1STE NOORTJU.BLOGSPOT TALENT AWARD!!!

heey iedereen,                                                                                              

Er is een nieuwe wedstrijd, deze komt waarschijnlijk maar 1 keer in het jaar dus let goed op!!!

Het is de noortju.blogspot talent award

Wat houdt dat in?
wie is de meest getalenteerde styliste. Dus maak een eigen outfit. het maakt niet uit waarvan of je het nou maakt van kleding of van suite spulletjes het maakt het echt niks uit. Dus maak het zo apart mogelijk of juist zo chique of gewoon. Zoals jij het wil!!!

Wat moet je doen?
Maak een outfit zoals je die zelf wil het mag dus van alles gemaakt worden. Als je dat hebt gedaan sla je hem op in je album en dan zet je hem het liefst op de cover en anders zeg je bij je aanmelding erbij op welke blz. je outfit staat

Hoe meld je je aan?
Schrijf je hieronder bij de reacties in! niet in mijn gastenboek of die van andere schrijfsters! schrijf je je toch in, in 1 van onze gb's dan kun je helaas niet meedoen srry want anders moeten wij alles in de gaten houden en dat lukt niet. Het enige wat je in je bericht moet zetten is je stardollnaam en de blz. van je album! dat is het enige!!! EN JE MAG JE MAAR 1X AANMELDEN anders wordt je gedwiskwalisieerd (of hoe je dat schrijft).  JE KUNT JE AANMELDEN TOT 26 OKTOBER!!! DUS WEES ER SNEL BIJ!!! dan begint de stemronde op 30 oktober en kun je ongeveer een 2 á 3 weken stemmen

wat je kunt winnen is nog niet helemaal duidelijk maar in ieder geval een award met leuke dingen erbij


xxx kaitlinbfcink en de andere schrijfsters'
ps. ik ga op 25 oktober niet posten dan ben ik jarig en dan heb ik vakantie dus dan ga ik niet veel posten.

22 opmerkingen:

  1. wat saai hoor echt dom zo iets :p jullie zijn gewoon dood allemaal en hebben geen leven groetjes (alanfiefer)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet 100% zeker dat een royalt en een superstar gaat winnen maar ik doe mijn best dus het staat op mijn cover ik heb 3x meegedaan aan een noortje blogspot wedstrijd maar ik verliez altijd terwijl om eerlijk te zijn mijn ontwerp of scenery of die van ander veel mooier was maar jha het staat op mijn cover !!! :D ( Dilay4everx )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heej ,
    kdoe mee
    bij mij staat hij bij P1(my noemt de pagina - de medoll staat tussen de 2 paspoppen)
    xxxxxxxxNoorke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haiiii :D
    Ik doe mee , en het staat op de 10e pagina (laatste duss :D )xxx Emyiman1212

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovemisslaila
    op de eerste bladzijde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hotbuys-Lover.

    op de eerste pagina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heey Noortju,
    Eerst wil ik even zeggen: I LOVE NOORTJU!!!!!! Ik kan niet meer zonder (stardoll natuurlijk ook niet) ik heb mijn best gedaan een leuk setje kleding te doen ik heb het op geslagen op de voorkant van mijn album. Ik hoop dat ik win want ik heb nog nooit gewonnen.
    xxx regendrop

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Srry ik zei miijn naam niet maar dit was me bericht .
    Tis PhoneLol
    Dit is nogmaals mijn bericht .:
    Heej ,
    kdoe mee
    bij mij staat hij bij P1(my noemt de pagina - de medoll staat tussen de 2 paspoppen)
    xxxxxxxxNoorke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe mee. ik zet nog een Reactie of het gelukt is! Ik zal mijn best doen :D

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn outfit staat op de eerste pagina.
    En mijn naam is Maeve....

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe mee. ik had al een bericht gepost maar nu is mijn Outfit klaar :D ik ga wel op vakantie.. dus misschien zullen jullie niet veel van me horen of als er een tweede ronde is kunnen jullie het in een bericht sturen :D

    xSarahbopp (mijn stardoll naam)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heey ik doe ook mee =)
    Mijn account heet melodie000
    Ik wens iedereen veel suc6 en hij staat bij party`s rechts boven aan...


    xxx melodie000

    BeantwoordenVerwijderen