Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 10 oktober 2011

Nieuwe Winkel: Natura Faces & Nieuwe Rebecca Bon Bon kleren


Dit is een make-up winkel in de VS. Ze zijn allemaal voor non-SS!!
Klik HIER om ze te krijgen.
En klik HIER om de Rebecca Bon Bon kleren te krijgen

4 opmerkingen:

  1. ze zijn niet eens allemaal nonss haha xd SLECHT!
    maar verder wel chilll hoor (: Maar ik kreeg die mascara en oogpotloo niet in me pashokje ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heyy
    ik keek op je blog en zag de verborgen make up winkel. ja had net mn geld uitgeleend op sd en had nog maar 20 satarcoins over. slim he? nu moet ik wachten tot morgen om 3 uur:(
    naja succes met je bezoekers noortju en fijne dag!!!
    xoxo romy..27(zo heet ik op stardoll)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn nu voor superstarss dus kan ik ze niet kopen jammer ander had ik mooi cheap make-up

    BeantwoordenVerwijderen