Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 31 oktober 2011

NCG

Hallo Allemaal ,
Ik heb wat tips om NCG te worden :).
Ik ben Het zelf laats geweest.
Kijk maar : <<<<<<<
Ik heb zelf wat tips om het te wordenn.
Vlog deze stappen hetlukt echt het is mij ook gelukt. :D
Stap 1 : Zeg in mensen gastenboek''' Vote me 5/5 i vote back''' bijv.
Het kan vanalles zijn.
Stap 2 : Doe het bij heel veel mensen het maak echt niet uit wie :)
Stap 3 : Je kan NCG worden ik heb het maar gewoon probeert en het lukte me. Bij heel veel mensen lukt het. Zoals bij mij. !! Doe het niet bij Chat Want dat lukt echt nieett. Heb k ook geprobeert want ik heb het ook gedaan maar sorry neee het lukt echt niet maar als je het lukt is het knap !!

8 opmerkingen:

  1. Heej ♥

    jaaaaa klopt NOOIT in chat vragen dat iriteert mensen ;d
    en het beste kun je bij 'net ingelogd' kijken ;d zo is het mij ook gelukt 2x ;d
    en natuurlijk moet je altijd blijven geloven .

    ByeByexx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey
    stoere tips
    Ben je een nieuwe schrijfster?
    Wel leuk dat er weer een nieuwe schrijfster is, als dat zo is!

    xxx saar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke tips !! maar ik denk niet dat ik me daar mee wil bezig houden ik koop veeeeel liever dingen tis nie egt n spel om te winnen! -xXx-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuke tips maar ik ben ook wel eens ngc geweest maar ik had geen van alle tips gedaan eigenlijk gwoon niks gedaan dus ik was wel blij !!!!
    XxX asli-ilsa (is mijn strdollnaam)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi ik probeer al heel erg lang ncg te worden willen jullie mij helpen door naar mijn stardoll te gaan en 5/5 te stemmen?
    mijn naam op stardoll is Ladypinkfan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hee,
    kan je ook CG worden als je geen ss bent?
    xxx xRSS

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee. Ik zou graag (N)CG willlen worden. Het is me namelijk nog nooit gelukt. Dus als jullie mij willen helpen zou ik dat te gek vinden! Mijn naam op sd: MooieLoesje
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die gastenboekberichten zijn superirritant, vind ik. Ik stem dan juist altijd 1/5 :P

    BeantwoordenVerwijderen