Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 31 oktober 2011

Gemeen berichtje

Hey! Eén van de schrijfsters mailde me laatste dit:

iemand reageerde op xxgratisxx.blogspot.com
noortju's blog is gaaf.. ik vind alleen sommige schrijvers dom... zoals pixietita en miss-girl2000 zij ddoen alleen maar interviews en wedstrijden noortju plaats heel soms gratis dingen en kaitlin is ook wel leuk,, soms waren er schrijvers en die posten dan niks, die neem je toch niet aan? en die 2 zeikers mogen va mij weg, ze kunnen er niet tegen als je zeikt en dan zeggen ze: weeeeeeeeehhh ik stop er mee

xxxxxxxxxx anoniem (ga naar how to get free voor coole spullen)


Dit vind ik erg gemeen! Je mag het natuurlijk niet altijd leuk vinden, maar je hoeft ook niet zo te doen. Wil degene die dit heeft geschreven zich melden en zijn of haar excuses aan bieden?! Ook aan ander lezers, liever geen gemene berichtjes schrijven, wij houden hier helemaal niet van en ik vind ook dat je dan ook het lef moet hebben om te zeggen wie je bent.
Over dit berichtje geen gemene reacties schrijven over degene die ons heeft beledigd. Ook niet als we diegene hebben gevonden.

xx- Namens het hele noortju.blogspot.com team.

P.S. Dit berichtje is geschreven door noortju die namens het hele team spreekt.

13 opmerkingen:

  1. echt gezellig hoor(dus niet) dat iemand zo'n bericht schrijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan voel je jezelf beter als anderen! Maar pixieta en miss-girl-2000 (kweejniejhoejehetschrijft maajhaa) Jullie zijn net zo leuk en goed! xx yasmine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. diegene die die gemene reactie heeft geschreven ; heb het lef om het recht in hun gezicht te zeggen? zielig hoor :S

    en voor het team :
    jullie zijn gwn geweldig vast een jaloers iemand xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat stom zeg, dat degene die dit schrijft niet eens zijn of haar naam erbij zet, vast zo'n jongen of meisje die gewoon op iemand wil zeuren!
    Ik vind juist de make-overs en interviews zo leuk, de gratis dingen ook!

    bye

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooooo mmmmmmm gggggg

    jaa ik ben het van het zo erg gemene berichtje
    OK, sorry dat ik dat zei ik wist niet dat jullie WEER zo zouden doen, deze mensen kunnen niet tegen KRITIEK want ja dat is het!
    maar ik zou mijn exuses wel aan bieden hoor:
    komt ie

    ZOOOO SORRY PIZIETITA EN MISS_GIRL1000
    het spijt me zeer


    en nee alweer geen naam ik ben niet laf, ik heb geen zin in gezeik en om van sd afgegooid te worden en ja ik schreef het inderdaad gemeen, ik was boos en dan moet ik dat niet op iemand af reageren maar alsnog blijf ik bij mijn mening


    xxxxxxxx anoniem xd

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je liever niet wilt zeggen wie je bent is het ook goed. Ik ben wel blij dat je je excuses hebt aangeboden. Dank je!

    xx-noortju

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind het maar laf, sorry dat ik het nog een x acheraf zeg maar ik vind het niet kunnen hoor, dit is pas echt ZIELIG!!!:(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben het 100 % eens met het gemene bericht eigenlijk >:)

    xxxxxx HAHAHAA

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij hebben ook gevoelens en dit is niet leuk voor mij en missgirl-200!! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi,

    ik ben het alweer van het gemene berichtje
    kijk ik moest dat niet schrijven dat weet ik!
    ik vind deze blog misschien dan wel niet leuk maar dat kan ik voor me houden, sorry ik weet dat iedereen gevoelens heeft maar misschien ben ik wel een naiefe debiele gevoelloze zak (nee ik ben een meisje) maarja nogmaals sorry!!!
    Het komt alleen maar doordat jullie dingen doen (zoals die party interviews) en dan omdat sommige het niet leuk vinden stoppen jullie, dat is ook niet zo leuk voor de fans en lezers (laat ik het zo zeggen) nouja hopelijk ga je nog veel leuke dingen schrijven

    xxxxxxxxxxx Gaby (ja mijn real name maar die van SD heeft daar niks mee te maken zoeken heeft geen zin.. XD)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. luister die zzei gwn zen mening als dat nog mag want we hebben recht om onze meining te zeggen dus mijn mening laat het

    BeantwoordenVerwijderen
  12. echt gemeen is ze. srry ik flap het eruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja ik ben het weer van die gemene berichtjes, willen jullie mijn stardoll naam weten? OK hier is het LolaLolitax het boeit mij toch niet meer, ik heb al gezecht dat het mij spijt (ik weet dat er Lola staat maar dat vind ik een mooie naam daarom :) nogmaals sorry ik zal het niet meer doen, beloofd. Sorry Noortje, en alle ander.
    Xxxxx LolaLolitax

    BeantwoordenVerwijderen