Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 12 oktober 2011

nieuwe miss sixty

Er is een nieuwe miss sixty!! 3 nieuwe verdieping ik vind ze heel erg mooi! ik hou zoiezo heel erg van miss sixty. Ik ben ook in de echt winkel van miss sixty geweest maar daar is het niet echt mooi maar dat terzijde. dit is de winkel:


Ik vind deze persoonlijk het mooist met mooie donkere kleuren enzo.
Wat vinden jullie?? laat als je wil een bericht achter! :)
xxx kaitlinbfcink

2 opmerkingen:

  1. Ik ben ook al een paar keer n de echte Miss Sixty geweest en ik vind de kleren echt wel mooi ik bn gek van miss sixty!!

    BeantwoordenVerwijderen