Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

donderdag 6 oktober 2011

Schrijfsters Wedstrijd

Hey!, er is een wedstrijd! Dit keer om schrijfster te worden. Ik kies twee winnaars uit. Dit is de eerste ronde. Voor deze ronde moet je een scenery (sorry als ik het verkeerd spel, ik wist het niet uit mijn hoofd) maken van de herfst. Als je meedoet schrijf dan HIER een reactie dat je meedoeten NIET in mijn gastenboek. Schrijf ook je NAAM. Voor de eerste ronde kun je meedoen tot 3 november.
Veel succes!

xx-noortju
P.S. Er zijn een aantal schrijfsters die nu worden verwijderd. Het spijt, maar jullie posten gewoon niet genoeg.

23 opmerkingen:

  1. Ik doe mee! Ik heet op stardoll sarahbopp. ik laat een berichtje achter als mijn scenery af is!

    -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee!!!!!!

    Girl-2-you

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil graag meedoen met de wedstrijd.

    Meisje123

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben klaar met de scenery.
    Je kan bij mijn suite komen kijken.

    Meisje123

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hee mijn scenery is klaare ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe mee!
    Leuk verzonnen!
    Mijn poppetje op Stardoll heet: TwinkleGirl55.

    Ik ga nu gelijk een scenery maken voor de wedstrijd!
    Hopenlijk vind je hem leuk!:)

    XXX TwinkleGirl55.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Noortju
    je hebt scenery goed gespeld hoor.
    Kijk maar bij mijn scenery ik ben er erg trots op. Ik heet regendrop. Ik hoop dat je hem mooi vind.
    kusjes regendrop

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heej ik wil heel erg graag mee doen ik heet Ladypinkfan

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klaar maar hij is wel beetje halloween achtig :$

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hii,,
    Ik doe mee met de wedstrijd (:
    Mn scenery is aff dus je kunt gaan kijken .
    Xx''
    Owjaa,, mn naam is sweet.princess-

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe mee! xxx Lieke
    Op stardoll: Lieke-joy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik ben bijna klaar met mn scenery hij is met regen en blaadjes dus je herkent hem wel xx (mn account heet shopgirllaura) het is denk ik gewoon nog mn eerste scenery

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wil ook heel graag meedoen ik heet op stardoll: frutelake2000

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben klaar. Mijn Stardoll heet: Sarahbopp
    ik hoop dat ik word uitgekozen en mee mag doen.


    Kus.x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik doe ook mee.
    ik ben saarx0313 hij heet halloween

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik weel ook mee doen
    ik heet op stardol



    MilyCyrus104

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wil heel graag mee doen en ik ben de zus van tarysa. Dus ik zou het heel erg leuk vinden als ik mee mag doen ;). En ik zou best een keer schrijvster willen worden van een blog.

    Ik heet op stardoll vierla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik wil ook heel graag meedoen :D het zou me heel veel betekenen. xx Emyiman1212

    BeantwoordenVerwijderen