Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 29 oktober 2011

Make-over TessaHorse4 + mededeling make-overs

Ik geef je eenmake-over omdat je er freakey uitziet :s
PixieTitaZo was ze eerst
PixieTitaDan heb ik alles weggedaan
PixieTitaAndere haarstijl
PixieTitaPixieTitaPixieTita
Veel minder eng en droevig ziet ze er niet uit, maar het is wel een heuse verandering

Mededeling
Ik kies een Stardoll Medewerker om make-overs aan te geven. Welk land kiezen jullie, of hebben jullie liever dat ik Callie.Stardoll make-overs geef? Reageer ff op dit bericht. Thx!!

12 opmerkingen:

  1. WTF je gaat toch niet zeggen dat iemand er freaky uitziet?? HOEZO LULLIG?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Noortje hoe heet je op sd? ik hello_kitty18 wil je me ook een make over geven moet niet maar mag wel x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wrm niet ik ik wil zien hoe ik verbeterd kan worden ik heet mis-chik
    alvast bedankt
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeey!
    Jullie geven echtleuke makeovers:D
    Ik vind het het leukst als jullie gweoon random mensen make overs geven hiih
    xxkirsty
    kirstyx97 op stardoll, Ik zou ook supergraag een makeover willen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey,,

    ik vind het juist super dat je altijd andere niet zo bekende mensen een make over geeft!
    ik wilde trouwens vragen of je dat bij mij ook wilde doen, tenzij je dat niet nodig vind!

    xx Noa

    ps. ik heet pips10 op stardoll

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wel naaiend om op een blog te lezen dat je freaky bent sorry dat ik het zeg
    respect voor noortju blog spot

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heey
    ik vind daphne.stardoll wel cool omdat zij de nederlandse medewerker is!
    En callie was al geweest!!
    Die make-overs zijn leuk, leuk dat het ook gwn zomaar mensen zijn en niet dat je je kan opgeven (dat is ook leuk, ik wil ook wel eens een make-over)

    xxx Saar (mijn sd naam: saarx0313)

    ps: ik zie er ook een beetje freaky uit vandaag maar das voor halloween hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heej :) Leuke blog ik zou graag een make-over krijgen van jullie want jullie kunne mensen altijd zo goed opmaken :D ik heet op stardoll : lindieloe xD Veel suc6 met jullie blog verder ;) p.s je hoeft geen make-over te doen hoor het is alleen leuk, want heel veel mensen willen van jullie een make-over dan snap ik ook dat je er niet echt tijd voor heb ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heyy ik vind deze site supperr!!




    ps:ik heet kirstyx97

    BeantwoordenVerwijderen