Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

donderdag 20 oktober 2011

Party interview Miles1992miley

Weer een partyinterview deze keer met Miles1992miley

                     ^Milles1992miley                                                       ^Ik (miss-girl2000)

1. Wat vind je van de blog ? Miles1992miley: Cool !
2. Zou je een keer schijfster willen worden ? Miles1992miley: Jaa heel graag !
3. Ken je een paar schijfsters ? Miles1992miley : Miss-girl2000 , Ijsjeslover en noortju
4. Vertel wat eens over je zelf . Miles1992miley: Ik ben miley 14 jaar oud  ik heb stardoll 3 jaar.

Ik kijk nog steeds rond in party's en je weet het he als ik lang kom moet je INTERVIEW zeggen ! Nou deze keer was het raak :)

XXX Rania

Geen opmerkingen:

Een reactie posten