Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 30 september 2011

Keuze van de dag


Hey! Ik zag vandaag de keuze van de dag en ik vind de rok echt super mooi! (dat ik hier een berichtje over maak XD) De rok heet: Rio Hot Buys Emerald Flamenco Shirt. Wat vinden jullie van deze rok? En wat vinden jullie ervan dat de Hot Buys altijd voor SS zijn? Ik vind het jammer :(

xx-noortju

3 opmerkingen:

  1. ja egt stom dat t alleeen maar voor ss is maar als je dan ns ss bent kost die rok egt ng VEEEEEEL te VEEEEL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik BEN ss en ik kan hem niet kopen :(
    echt stom!ik ben op sd haevenley,bezoek mijn suite!

    BeantwoordenVerwijderen