Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 5 september 2011

Oproep aan de schrijfsters!

Hey dit berichtje is voor de schrijfsters, maar je mag altijd een reactie achterlaten.

Ik heb een aantal schrijfsters, namelijk: charlottex25x, Jolinaaa., ijsjeslover, Miss-Rania, kaitlinbfcink en TikaGirl. Het viel me op dat sommige schrijfsters wel graag schrijfster wilden worden, maar in het vervolg niet gingen schrijven. Als je niet meer wilt schrijven dan is het goed, maar meldt het dan even. Ik word hier nu strenger in. Als ik na een maand merk dat sommige nog steeds niet schrijven, dan verwijder ik die. Sorry dat het zo moet. Dat wou ik even zeggen.

xx-noortju
P.S. Niet alle schrijfsters zijn zo hoor. Als je weet dat je wel schrijft op het blog, hoef je je niet aangesproken te voelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten