Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 17 september 2011

make over

zoals vele van jullie weten deed ik make-overs maar kwam er steeds iets tussen en heb ik geen make-overs meer gemaakt. Maar ik heb een nieuwe make-over en deze keer een bijzondere want het is van een van de schrijfsters: ijsjeslover, ze had zich lang geleden opgegeven maar de make-over niet gekregen dus geef ik hem nu :). En je kan je trouwens opnieuw opgeven maar dan wel in een vv of hieronder en het liefst als je wat make-up en sieraden hebt en het is zonder ww !!
Hier is de make over:

xx kaitlinbfcink

4 opmerkingen:

  1. hey wil je mij eens een make over geven?? ik zou het heel leuk vinden want ik bn niet zo mooi op stardoll ik noem : corraline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi wil je mij ook een make-over geven alsjeblieft ik heet op stardoll: lasgogirl
    ik hoop dat je mij een make-over geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou ook graag een make-over willen. Ik heet op stardoll: __lauri__
    xx

    BeantwoordenVerwijderen