Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 21 september 2011

Gratis Haarverf !! Ook voor non -ss

Vul in de balk : http://www.stardoll.com/
Log in
Verander het in: http://www.stardoll.com/nl/contest/finish.php?id=1593 
Dan is hij een de schoonheidssalon !
P.S Hij is ook voor non-ss  !!!!!!!!!!!

XXX Rania

11 opmerkingen:

  1. hij doet het wel en ik ben non mischien heb je iets fouts gedaan paniekoek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je moet het via goproxing.com doen,dan werktie wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk man ! ik heb hem echt schatig oranje haarverf met sproeten staat echt leuk alleen niet bij kleding

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe het via: militaryproxy.info :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk maar waarom niet
    van alle kleuren
    en gratis make-up
    dat zou leuk zijn
    maar ja

    Groeten ECHTxHEMA.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt fijn eindelijk eens iets van schoonheidssalon voor nonnies :D
    Het is gelukt ;D

    xColourful.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi de haarverf doet het niet bij mij, hoor wat ik ook doe en het zou leuk zijn als er ietsje meer make-up bij zou komen maar niet te veel want anders kopen wel heel veel mensen opeens gratis make-up en dan lijkt het niet meer als of wij speciaal zijn.

    xxx annopxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeee, ik kreeg helaas geen oranje haarverf maar ik kreeg een Belle en het Beest jurk! EEn gele! Echt super leuk!
    Dankje!
    xxxMysticRoosje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik kom de hele tijd uit op wedstrijden en events hoe komt dat?

    BeantwoordenVerwijderen