Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

donderdag 1 september 2011

Nieuwe Winkel en Gratis Shirt

Sorry ik kan nog steeds geen plaatjes uploaden!!
Er is een nieuwe winkel in de Verenigde Staten. Hij heet: Kmart by Rebecca bonbon.
Om de kleren te krijgen klik je HIER.
Voor het gratis shirt klik HIER.
Ik vind de meeste kleren wel leuk en er zijn maar 1 of 2 die voor SS zijn dus je kan heel veel dingen kopen!

xx-noortju
P.S. Laat een reactie achter over wat jij ervan vind!

5 opmerkingen:

  1. Wow die dingen zijn echt leuk! ik ga echt sparen om ze allemaal te kopen ik vind ze echt gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zujn heel erg duur alemaal BOVEN de 55 dus ik weet niet waar je het overhebt 1 of 2 dngen 55??????????????????????????????????????????? OMG

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk het maakt mij niet uit dat ze duur zijn.
    op stardoll zoeken ze nog een blogger waarom geef je je zelf niet op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heej kun je misschein een link sturen van die verborgen winkel? ik kan hem niet openen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke KLeren :D
    dat gratis shirt is echt gaaaf <3
    thanx voor de link =D
    Te veel smiley's >.<

    x

    BeantwoordenVerwijderen