Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 17 september 2011

Doll look

1. zo moet je eruit zien om te beginnen.

2.witte eyeliner.

3.Witte mascara

4.Witte oogpotlood

5.Witte oogschaduw

6.Rode lippenstift

7.Roze lippenstift op het midden van je lippen

8.4 lagen roze blush

9.Nep wimpers onder de witte oogschaduw

10. Nepwimpers boven de witte oogschaduw

11. Lady gaga strik in je haar

12. Nog wat details en;

Tadaaaa klaar met je look!!


Heey allemaal,

Ik ben heel blij dat ik weer op de blog aanwezig ben, en heb een nieuwe look!!!

Ik ben perongeluk de gebruiksaanwijzing vergeten dus schrijf ik het er maar bij!!!

suc6


2 opmerkingen:

  1. ze lijkt op katyperry haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind haar op niks trekken zoo leikt ze op een clown echt lelijk srry nie zoo mooi je best gedaan lelijk dus

    BeantwoordenVerwijderen