Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 28 september 2011

wedstrijd

Zaterdag of Zondag komt de uitslag van de wedstrijd
en je mag maar 1 keer meedoen per account!
En let op de vraag het is in welk jaar stardoll in ontstaan en niet paperdoll-heaven
En je eerste antwoord telt anders blijf ik aan het tellen
en niet hier je antwoord plaatsen maar bij de vorige, alvast bedankt
veel succes

xxx kaitlinbfcink

4 opmerkingen:

  1. Bedankt, ik heb mijn inzending op het wedstrijd forum gezet :D

    Nogmaals Gefeli, met de 1000 berichten, het is een hele mooie site geworden, heel kleurrijk enzo en het verandert veel, dat is fijn, dan ziet iedereen (of ik toch) dat jullie er veel tijd in steken.Gefeli <3

    xColourful. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. in 2004 werd het uitgevonden maar in 2006 is het gemaakt en ik heet kittygirl1233

    BeantwoordenVerwijderen