Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 17 september 2011

schoonheidssalon

Heey,
Je kan nu ook recyclen (geen idee hoe je dat schrijft) in de schoonheidssalon:
xxx kaitlinbfcink

ps. Er is ook een shirt in starplaza die fout waarschijnlijk fout geprijsd staat voor 14sc maar ik denk dat die 14sd gaat worden dus als je hem wil koop hem snel. Het is dit shirt:

2 opmerkingen:

  1. hahahah jaa kan :) ik heb het meteen gekocht xd en er is volgens mij nog 1 fout denk ik :) bij nieuw bij starplaza heb je zo een tipewriter short met verschillende kleurtjes :) paars enzo :) er is ook een vest een blouse ervan en die zijn 14 sd en die short 10 sc xd mijn naam op stardoll is ikbensaide :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kan het wel recyclen maar je krijgt er geen enkele sd of sc voor!

    BeantwoordenVerwijderen