Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 19 september 2011

Hacker?

Hey! Vaak als een schrijfster een berichtje schrijft over een hacker of dat haar account is gehackt, gaan mensen bij mij in het gastenboek schrijven dat ik een hacker ben. Dit vind ik niet echt prettig. Ik zeg het 1 keer: Ik ben geen hacker!!
Ik verzoek jullie hierbij om de blog berichtjes beter te lezen. Nu heb ik het niet alleen over de hack-berichtjes, maar ook over de andere berichtjes. Lees ze alsjeblieft beter! Dit voorkomt veel problemen.

xx-noortju

1 opmerking:

  1. Ach yoh, de echt slimme mensen weten dat jij geen hacker bent. en ze zijn gewoon jaloers omdat jij zo'n coole blog hebt
    xxxdivamuis

    BeantwoordenVerwijderen