Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

dinsdag 6 september 2011

Hacken !

Heeii , ik was net op stardoll en een meisje stijlvolleleila op stardoll
Die wou me hacken door te vragen:
Wil je msw worden?
ik zei :'' Ja het is m'n droom ''
Toen zei ze , ik maak je ss met diamant in 20 seconden dan word je msw 
Ik zei liever niet
En toen ging het goed mis

Je kan het niet zo goed zien maar als je  er op klik miss wel

Maar ,,, willen jullie haar aangeven want ze scant en zo iets wil ik niet hebben

Ze heet  stijlvolleleila


XXX Rania


18 opmerkingen:

  1. ik zou het wel willen doen maar bij gosupermodel werd ik door een ander meisje gehackt alleen omdat ik haar vorige popetje had aangeklaagt bij admindaarom durf ik het niet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik doe het want ik heb het heel goed gezien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben het ook een keer gehackt maar zij was niet slim zij had de email niet verandert waar ik bijna een half jaar achter kwam en toen had ik heb terug ze vroeg ik of ze mijn kleding mocht veranderen en toen zij ik dat ook wat jij zij en dat ging toch neit goed ik had het ok gedaan echt dom van me maar ze ws mn eerste vrienin op stardoll maar eigelijk moet je toch latijd uitkijken
    ik zal zeggen trap er nooit in ook neit bij bekende mensen NIET DOEN
    om te kijken demi-girl99 dat is mijn stardoll reageer daar maar want het was neit leuk maar wel dom van haar sorry ik weet de naam echt niet meer want ik heb iets van 200 vriendin maar bij deze kijk echt uit
    xxx demi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja zoiets had ik ook ze zeiden ik maak je ss binnen 1 minuut en ze vroeg mn wachtwoord en ik zei nee want ik vertrouw dat niet en zij zei ik doe er echt niets mee en ze ging maar door ik werd boos en zei gaa toch weg zoek een leven en probeer me niet te hacken en toen logde ik uit en na 10 minuten in en ze had allemaal vervelende dingen in mijn gb gezet en ik zei tegen haar eigen schult dikke bult en heb boos zitten doen en toen deed ze niks meer

    xxxx asli-ilsa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ikga je Wel Helpen Meid =)

    xx,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou liefje vind het kei erg voor je leef met je mee en heb haar geblokeert , aangegeven enz...

    groetjes als je me wilt opzoeken ik heet op stardoll houda-houda

    xxxx veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ben je nu gehackt dan??
    want als je gehackt bent moet je nar je email gaan en daar heb je als het goed is een mailtje van stardoll waarin staat dat je email is verranderd ook staat er een knop waar staat heb je je email niet verranderd? KLIK DAN HIER (zoiets ongeveer). klik daar op en verrander je WW snel.
    hier zijn trouwens nog een paar hackers die je niet moet vertrouwen dus:
    chandon2000sky2
    justin-bieberDe
    banou-naza
    sarahke007
    kwie123
    kwie321
    er zijn er natuurlijk veel meer maar dit zijn dus ook hackers

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pff ik haat dikke hackers waarom doen ze dat das gewoon dom dat ze u acound overnemen zo dom das niet van jou!!! en als ik dat ooit doen ( dat zal nooit gebeuren!!) dan kan ik nooit meer slapen sorry hoor ma ik heb gevoelens in me lichaam als ik dat doet word ik niet goed en voel ik me rot en ik moet er ook om wenen ;S dus ik raad je het niet te doen mensen =P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. kwie123
    kwie321
    miketje-lover
    -happystar-
    elleshart
    pussycatdolls...
    wardababe
    silver12 of zo iets...
    missdiamant of zo iets ze is in ieder geval diamant en begint met datte !!!!!!!!!!!!!
    beatifuljassie
    zijn ook hackers niet vertrouwen!!!!!!!!!!pas op ze veranderen je ww!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een meisje ze tege my ik maak je ss als je wil ik zei oke en toen die net op me sd was had ik drek me ww verandert ik ging naar me suite ik zie gwn een zakje en ss kleedje erin ik was ss ahah ik was zoo happy voor 1 maand ik vertrouw da meisjee :D Cansustyl.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HAALLO
    WIE WEET EEN GOEDE HACK SITE?
    IK WIL IEMAND TERUG HACKEN WANT HIJ HEEFT AL MIJN GELD OP GEMAAKT OP STARDOLL!!
    DUS MAIL ME EEN GOEDE HACK SITE, PS IK BELOOF DAT IK DIE HACK SITE DAN NOOIT MEER GEBRUIK
    !
    MIJN E-MAIL IS; SARO.XX@HOTMAIL.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo ik ben iemand :P
    ik ben gehackt op men acount en ik doe met e-mail je weet wel en dan staat er ww en die is jhgfkjhgij26 ofso en dan is het fout die veranderd steeds? kan iemand me helpen???????
    ik ben egt boos

    BeantwoordenVerwijderen
  13. maar kent alstublieft iemand een site waar je stardoll kunt hacken ?? ik heb te weinig geld erop en dan kan ik helemaal niks meer kopen :'( kunt iemand me helpen voor mij een site te geven van iets van hack stardoll :) doe het aub ik vind er gene meer

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik ben gehackt geweest en ik wil aub een hacksite mijn mama had er geld opgezet en nu ben ik droevig dat ze mijn geld eraf hebben gedaan !! aub ken je een goede site voor mij ik heb het hard nodig als mijn mama erachter komt dan ben ik droevig ! HELP ME !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ooh wat erg voor je ik vind ook geen hacksite en ik heb met mijn eigen geld erop gezet ohnee

      Verwijderen
    2. IK HAD SUPERVEEL GELD EROP JULLIE DUS OOK AL !!

      Verwijderen
    3. hier is een site http://stardollcheating.com/stardoll-stardollars-hack/ astublieft ik weet wel nog niet of die werkt

      Verwijderen
  15. Niemand kan je hacken alleen als jij je wachtwoord geeft of bekend maakt aan een persoon op stardoll als iemand je valse beloftes maken nooit geloven raak nooit in het verleiding op je wachtwoord te geven voor Royalty of Superstar wat dan ook Jou wachtwoord blijf geheim schrijf nooit je wachtwoord ergens op en log altijd uit! en blijf regelmatig ook je wachtwoord wijzigen. Geef nooit je wachtwoord op hack's site waar je je wachtwoord moet invullen het kan ook zijn dat je iets moet downloaden en als het eindigt op exe is hete een virus die je computer door leest al je informatie de feiten zijn dat je superstar of Royalty zelf moet kopen of je voogd het is nooit gratis en geef je wachtwoord ook niet aan je beste vriendin en je verspilt tijd om opzoek te gaan voor hack's die werken nooit op stardoll stardoll is een plek waar en het is daar beveiligt daar hacks en als jij je account verliest kunnen we er niks aan doen je bent het ook zelf gaan zoeken

    BeantwoordenVerwijderen