Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 9 september 2011

Gratis Stardoll Party Top GELDIG TOT 15 SEPTEMBER!!

Sorry ik kon geen plaatje maken!
Jeej! Geen proxysite!
Ga naar: stardoll.com/nl/contest/view.php?id=1552
Log in
Typ nu in: stardoll.com/nl/contest/finish.php?id=1552 (je kunt ook gewoon met de wedstrijd meedoen)
Dan heb je hem!

xx-noortju
P.S. Ik zag bij de gratis oogpotlood dat er iemand vond dat we meer moeten posten en dat andere blogs veel meer posten. Hier heb ik een reden voor: Zover ik weet ben ik de enige op dit blog die de gratis dingen post, dus moet je er rekening mee houden dat ik ook niet altijd kan posten of zo snel. Bij de meeste blogs werken ook iets van 10 mensen, hier zorgt maar 1 iemand voor de gratis dingen, dus iets meer geduld en begrip zou fijn zijn.

1 opmerking:

  1. Heey noortju!
    Ik zou ook wel wat voor gratis dingen kunnen zorgen!
    Zet wat op m'n stardollprofiel als dat oké is.
    Je kent 'm wel hè: PixieTita!

    BeantwoordenVerwijderen