Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 5 september 2011

Bewerkte Stardoll foto's !

Heeeei , ik stop met de make-overs  :(
Maar ik kom met iets leuks ! Ik Foto's van je stardoll ! zonder ww natuurlijk en ik bewerk de foto heel mooi ik heb er een voorbeeld van :
'
Maar er zijn allerlij soorten kleurijk zwart/wit van alles !
De foto komt op de site en je kunt hem zelf opslaan !

Meld je aan op m'n stardoll Miss-Girl2000
Maar .... De mensen die op de site waren gekomen van de make-overs kunnen zich niet aanmelden want dat
is niet zo eerlijk .


XXX Rania

3 opmerkingen:

  1. als je stopt? met Make-over..
    mag ik dan manager worden van de Blog?
    iik Geeef Tips Over Make-up Enzo
    wat is in en wat is Uit ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kan ik je mijn foto versturen ik weet niet hoe je dat doet want ik heb een foto voor je
    xxxjes Mariampje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heet Mariampje op stardoll

    BeantwoordenVerwijderen