Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 17 september 2011

Gratis Vampier Tanden


Ja weer gratis vampier tanden, maar als je ze eerst al had krijg je ze nu niet meer!!
Ga naar: goproxing.com of een andere Engelse of Amerikaanse proxysite
Typ in: stardoll.com/nl/contest/view.php?id=1567
Log in
Typ nu in: stardoll.com/nl/contest/finish.php?id=1567
Dan heb je ze!

xx-noortju
P.S. Vergeet niet uit te loggen van de proxysite!
P.P.S. Als ze wel in een tas zitten, maar als je dan de tas opmaakt en ze niet ziet, klik dan HIER om te lezen waar ze zitten.
P.P.P.S. (ja nog 1tje!) Deze wedstrijd heeft te maken met de film Breaking Dawn van de Twilight-saga. Ik ga de film kijken :) Hij schijnt in 2 delen zijn te gemaakt. Gaat iemand van jullie ook naar deze film?

7 opmerkingen:

  1. Jaaaa ik ga er zeker heen!
    Omg ik kan niet een film kijken zonder dat dat Taylor Lautner ( jacob ) zijn lekkere buikje laat zien (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk ga ik kijken xD
    Ik heb alle delen van the Twilight-saga :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HOE MAAK JE MET G EEN HELE GROTE G???? GRAAG EEN VOOR BEELD OP STARDOLL IK HEET STERDUNYA2001............


    DAG GROETJES STERDUNYA2001..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is gemeen ik krijg die vampier tanden niet ._.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik krijg ze niet ik wil ze heeeeeeeeeel graag en ik heb breaking dawn part 1 al gezien in de bios ik wacht op breaking dawn part 2 i love you jacobbb xxx

    BeantwoordenVerwijderen