Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 23 september 2011

make-over

Ik heb weer een make-over gemaakt deze keer van corraline!! Wil jij ook een make-over geef je dan snel op want er zijn niet heel veel plaatsen
make-over corraline:

xxx kaitlinbfcink

5 opmerkingen:

  1. halo ik wil heel graag ook een make over k weet niet waar k t moet vermelden dus doe t maar hier :D
    op stardoll hett k green-day-
    alvast bedankt i luv deze blog ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey tnx dat je me hebt gekozen voor de make-over xxx ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wil ook ikke ikke
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook graag een make-over!

    Ik heet chiarax op stardoll!

    BeantwoordenVerwijderen