Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

donderdag 22 september 2011

Reclame

Hey! Soms word er reclame gemaakt op mijn blog. Niet alleen door de mensen die erop kijken, maar ook door de schrijfsters. Dit wil ik niet! Op mijn blog wordt geen reclame gemaakt! Dit geldt voor jullie allemaal! Ook dingen over hackers mag niet. Je mag ervoor waarschuwen, maar niet mensen vragen om diegene te rapporteren. Van dit soort dingen kan namelijk heel veel gedoe van komen. Onthoud dat mijn blog door iedereen kan worden gelezen! Dit wou ik even zeggen.

xx-noortju
P.S. Ik moet steeds vaker waarschuwingen geven. Dit doe ik liever niet, dus lees alsjeblieft de berichtjes beter en houd je aan de regels!
P.P.S. Als je dit soort dingen niet doet, hoef je je ook niet aangesproken te voelen.

2 opmerkingen: