Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 17 september 2011

MSW Ronde 2 !!!


Eindelijk ronde 2 is begonnen ! Jammer genoeg zijn de ss mensen door :(
Maarja , je kan nu ook op ze stemmen , Zoadat ze ook door gaan.
Een paar die door zijn ken ik al daar stem ik op  en jij ?
Ik ben benieuwd wie door gaan en ik wil zo graag dat NL een keer
gaat winnen !


XXX Rania

2 opmerkingen:

  1. Zo cool ik ga mn bff helpen om te winnen :p (op het plaatje is zij het miss-miley114 dankzij haar werd ik NCG)

    Ik hoop echt dat een nederlander wint :)

    BeantwoordenVerwijderen