Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

donderdag 22 september 2011

Week van de goede karma!


Er is een Goede Karma week! Ik vind het wel een origineel idee. Klik gewoon op "Gedaan" en je krijgt een verrassing. Als jullie willen dat ik de verrassingen ook post, laat dan even een reactie achter.

xx-noortju

6 opmerkingen:

  1. jaah dat wil ik wel want ik zag laatst een hele coole haar maar ik weet niet zeker of het van karma week kwam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ anoniem
    bij karma week zit ook haar bij dat balkje 6 als je daar op klikt krijf je rainbow hair

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hii noortje dankjewel! ik ben die gene die ook de eerste bericht heeft gestuurd btw ik heet Liessieeee op stardoll...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb een paar gemist, dus zou fijn zijn als je ze post :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb een paar gemist wil je die ff posten?:):):)

    BeantwoordenVerwijderen