Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zondag 25 september 2011

Interviews

Nu kan je je bij mij aanmelden voor interviews! Als jullie geïnteresseerd zijn, contacteer m'n medoll. De naam vind je verder op de site. Klik op het label om alle berichten van mij te krijgen, ergens daar vind je wel m'n sd naam. De interviews komen in op deze blog en je foto komt er ook.
Wil je, laat iets achter op sd!
X, TikaGirl/ PixieTita
(Ik heet dus PixieTita he)

2 opmerkingen:

  1. ik wil wel een intervieuw doen ik zou het zlfs heel erg leuk vinden ik heet demi-girl99 op stardoll dus ik hoor het wel ik zou het graag willen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo:)
    ik zou het heeeel erg leuk vinden om geintervieuwd te worden en op jullie blog staan klink geweldig ik zou het heel lief vinden als dat mag
    op stardoll heet is hande.girl

    xx:)

    BeantwoordenVerwijderen