Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 19 september 2011

I ♥ Noortju.blogspot!

Noortju.blogspot...
Wie vind deze blog niet leuk?
Ik alleszins niet!
Nou ja, ik ben schrijver, ik kan niet klagen...
Ben echt kei-lucky... Nadat ik schrijver ben geworden, zei noortju dat niemand meer schrijver mocht worden...
Srry als dit gemeen aankomt voor anderen die wouden, maar niet mochten!
Anders mogen jullie schrijven voor mijn blog! Wil geen reclame maken, maar mail naar talitagoethals@hotmail.com met als onderwerp 'Blogschrijver ♥'. dan mail ik je de adressen door en mag je één kiezen. Vermeld ook als je de urls hebt gekregen en je er één kiest wat je wil schrijven. Dan maak ik een label voor je aan waar enkel jij voor mag schrijven.
Maar nu een gedichtje omdat Noortju haar blog zo gaaf is!
NOORTJU EN HAAR SCHRIJVERS
Elke dag schrijven noortju en haar schrijvers.
En steeds verhogen de leescijfers!
Voor de gave blog 'noortju.blogspot'
Deze blog krijgt in de hotspot een dikke hot!
Daarom zeg ik zeker: dit is een coole blog.
Als je zegt van niet, start ons schrijver leger tegen jou een oorlog!

X, TikaGirl ♥

2 opmerkingen:

  1. op schepper domme ezel wat doe jij niks ga oprotten ik hoop dat je geen schrijfer meer mag worden mwhahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lekker voor je!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen